![Продуцентот Како Композитор: Обликување На Звуците На Популарната Музика Продуцентот Како Композитор: Обликување На Звуците На Популарната Музика](/assets/best/56081-producentot-kako-kompozitor-oblikuvae-na-zvucite-na-popularnata-muzika.jpg)
![Продуцентот Како Композитор: Обликување На Звуците На Популарната Музика Продуцентот Како Композитор: Обликување На Звуците На Популарната Музика](/assets/best/56081-producentot-kako-kompozitor-oblikuvae-na-zvucite-na-popularnata-muzika.jpg)
Продуцентот Како Композитор : Обликување На Звуците На Популарната Музика еволуцијата на продуцентот на рекорди од организатор до автор, Од Фил Спектор и Џорџ Мартин до подемот на хип-хопот и ремиксирањето. Во 1960-тите, рок и поп музичкото снимање ја доведоа во прашање конвенцијата дека снимките треба да ја рекреираат илузијата за поставување на концертната сала. Ѕидот На Звукот што Фил Спектор го изгради зад разни уметници и сложениот еклектицизам на снимките на Џорџ Мартин За Битлси не личеше на настапи во живо—Во Алберт хол или на друго место—туку создаде нов звучен свет. Улогата на продуцентот на плочи, пишува Вирџил Мурфилд во Продуцентот Како Композитор, се развиваше од онаа на организатор во автор; членовите на бендот станаа актери во она Што Френк Запа го нарече "филм за твоите уши."Во рок и поп, во отсуство на нотиран резултат, снимената верзија на песна—создадена од продуцентот во соработка со музичарите—стана дефинитивна верзија. Мурфилд, музичар и самиот продуцент, ја следи оваа еволуција со детални дискусии за дела од продуценти и продуценти-музичари, вклучувајќи Ги Спектор и Мартин, Брајан En, Бил Ласвел, Трент Резнор, Квинси Опеѕонс и Хемиските Браќа. Во основата на трансформацијата, пишува Мурфилд, е технолошкиот развој : нови техники—уредување лента, прекумерно синхронизирање, компресија—и, во последните десет години, ефтина опрема за дигитално снимање што им овозможува на уметниците да станат свои производители. Она што започна кога рок и поп продуцентите повторно се измислија во 1960-тите продолжи; Мурфилд ја опишува важноста на диско, хип-хоп, ремиксирање и други форми на електронска музичка продукција во обликувањето на звукот на современиот поп. Тој разговара за правење Звуци На Миленичиња и производство На песни Од Јавен Непријател со еднаква проникливост, потпирајќи се на сопственото долгогодишно студиско искуство. Многу е напишано за рок и поп во последните 35 години, но ретко кој од нив се занимава со она што всушност се слуша во дадена поп песна. Продуцентот Како Композитор се обидува да ја открие мистеријата на добриот поп : зошто звучи како што звучи?.
Што точно прави диригентот пред оркестар? Меѓународно познатиот диригент Кристофер Морнар нуди живи и �
Средното Џез Зачнување е уште еден додаток на популарната серија книги етид создадени од Џим Снидеро, в�
Дванаесет инспиративни химни, кои варираат од експресивна медитација до радосна радост, вклучуваат при
(Вокално Пијано) 8 од нивните најдобри, вклучувајќи : А Ту Вера Алегрија Бамболео Џоби Џоба Хотел Калиф�
Џорџ Лоренс Стоун беше еден од основачите на НАРД, Националната Асоцијација На Рудиментални Тапанари, и
(Вилис) Серијата "Десетина Дневни Книги за Песни" содржи прекрасни Бродвејски, филмски и поп хитови кои м
Основните Работи на Музичката Теорија на алфредс се наменети за студенти од која било возраст, без разл�
(Свирење ГитараЗаедно) Серијата За Свирење Гитара ќе ви помогне брзо и лесно да ги свирите вашите омилен
(Песна За Пијано / Вокал / Гитара) Музички моменти од трите значајни филмови На Френсис Форд Копола Вклуч�
Напишани помеѓу 1923 и 1925 година, овие 10 валцери се напишани во детството На Бритен и во нивното објавувањ�