.

.

Западниот Брег Џез: Модерен Џез Во Калифорнија, 1945-

Западниот Брег Џез: Модерен Џез Во Калифорнија, 1945-

DEN 620.80

Количината на стоката
Това е достапна

Тед Џоја ја раскажува приказната за џезот како што никогаш порано не бил раскажан, во книга која брилијантно ги прикажува легендарните играчи, пробивните стилови и светот во кој еволуирал. Џоја им нуди на читателите живи портрети на одлични музичари, испреплетени со живописен коментар за музиката што ја создадоа. 9 слики. Од Предговорот На Тед Џоја : Сите овие музичари се бореа во текот на следната деценија, а нивниот успех во повторното воспоставување како важни уметници беше можеби првиот сигнал, првично непризнаен како таков, дека во тек е повторна проценка на претходната сцена на Западниот Брег. Помалку среќни од овие малкумина беа Западните Брегови како Сони Крис, Харолд Ленд, Кертис Каунс, Карл Перкинс, Лени Нихаус, Рој Портер, Теди Едвардс, Џералд Вилсон и оние други чии кариери опаѓаа без да постигнат или подоцнежно заживување или дури и ран краток вкус на слава. Секако, некои џез играчи На Западниот Брег добија централно место во историјата на џезот, но секогаш тие беа оние кои, како Чарлс Мингус или Erк Делфи, ја напуштија Калифорнија за Менхетен. Оние што останаа зад себе, во најголем дел, останаа зад себе. Дојде време за критичка реевалуација на ова тело на работа. Со повеќе од четириесет години перспективабидејќи модерниот џез дојде Во Калифорнија-можеби сега можеме да почнеме да ја разбираме богатата низа музика претставена таму за време на тие славни години. Но, за да го сториме тоа, треба да почнеме речиси од нула. Треба да ги фрлиме стереотипите за Џезот На Западниот Брег, да ги отфрлиме поедноставувањата, фразите и гулабите што само го збунија проблемот. Толку многу дискусии за музиката започнаа со прашување, " што беше Џезот На Западниот Брег?"како некоја едноставна дефиниција да одговори на сите наши прашања. И кога не се појави едноставен одговоркако би можело кога истите критичари кои го поставуваат прашањето тешко би можеле да се договорат за дефиниција на самиот џез? овој неуспех беше мавтан како основа за отфрлање на целата тема. Мојот пристап е поинаков. Започнувам со самата музика, самите музичари, географијата и социјалната состојба, клубовите и културата. Се обидов да научам што имаат да ни кажат, наместо да го повратам сомнителниот критички консензус на последната генерација. Дали џезот на Западниот Брег беше последниот регионален стил или само маркетинг мода? Дали навистина некогаш имало нешто такво Како Џез На Западниот Брег? Ако е така, дали беше подобро или полошо Од Џезот На Источниот Брег? Ваквите прашања не се без заслуги, но даваат лош почеток за сериозно историско истражување. Ги замолувам читателите да се надеваат на брзи и лесни одговори за да пристапат кон оваа работа со отворен ум и трпеливост. Ќе се појават генерализации; пошироките размислувања ќе станат се појасни; но само како што се приближуваме кон крајот на оваа сложена приказна, откако ќе дозволиме музиката да се појави во целото нејзино богатство и разновидност. Почнувајќи со некоја теорија за Џезот На Западниот Брег, ризикуваме да го видиме само она што се вклопува во нашата теорија. Премногу извештаи за музиката паднаа токму во оваа стапица. Наместо тоа, треба да ги видиме работите со свежи очи, повторно да ја слушнеме музиката со свежи уши. • Автор : Тед Џоја • ИСБН : 9780520217294 • Формат : Мека • Датум На Објавување : 1998-10-01.

Клучни карактеристики

Слични производи во категоријата